Etická pravidla
Stěžejními hodnotami společnosti LINAK® jsou otevřenost a čestnost. Naše Etická příručka stanovuje standardy pro jednání zaměstnanců společnosti LINAK se zákazníky, partnery, kolegy a místní komunitou. Stručně řečeno, stanovuje etické zásady, jak bychom se měli chovat.
Nabízí rychlý přehled, jak by se zaměstnanci LINAK měli chovat a rozhodovat v souladu s naší firemní kulturou. Od každého zaměstnance společnosti LINAK se očekává, že bude naše etické pokyny dodržovat.
Obchodní etika ve společnosti LINAK
- Žádné úplatky či platby za urychlené vyřízení
Neposkytujte, nenabízejte a nepřijímejte platby za účelem získání výhod. - Dary a příspěvky
Přijímejte pouze drobné a přiměřené dary vyjadřující běžnou pohostinnost. Peníze darujeme pouze charitativním organizacím, nikoli k ovlivňování rozhodnutí. - Zamezení střetu zájmů
Neposkytujte nespravedlivé výhody osobám, s nimiž máte úzké vazby, nebo společnostem, na nichž máte finanční podíl. - Žádné zkreslování skutečností a podvádění
Nefalšujte záznamy a nezapojujte se do podvodů. - Spravedlivá hospodářská soutěž
Soutěžte spravedlivě a vyhýbejte se nezákonným či neetickým dohodám. - Respektujte soukromí a ochranu osobních údajů
Chraňte osobní údaje a sdílejte je pouze pokud je to nezbytně nutné či v souladu se zákonnými požadavky. - Žádné krádeže, zpronevěry či podvody
Nezneužívejte finanční prostředky ani majetek společnosti. - Respektujte duševní vlastnictví a důvěrnost
Chraňte duševní vlastnictví a důvěrné informace společnosti LINAK i našich zákazníků.